
Новини компаній
11:00, 2 лютого 2022 р.
Кейс G.Bar, який завоював світову бьюті індустрію
Новини компаній
Мережа салонів краси G.Bar була заснована в Києві в 2015 році, унікальність продукту полягає в тому, що класичне уявлення про те, як повинен виглядати салон краси було докорінно змінено і саме це привело компанію до величезного успіху та завоювання не лише українського, а й світового ринку б'юті індустрії. У чому ж унікальність концепції салонів?
1)Впізнаваний стиль;
2)Програма лояльності;
3)Яскраві соціальні мережі – як приклад для наслідування;
4)Власний бренд маркетів;
5)Безпека – триступенева система стерилізації інструментів;
6)Новий формат відпочинку – організація корпоративів та дівич-вечорів;
7)Мультисервіс – паралельна робота кількох майстрів;
8)Якісні матеріали від провідних світових виробників;
9)Незабутня атмосфера, що надихає інтер'єр та відчуття свята;
10)Власний мобільний додаток та ПЗ.
Хто вона клієнтка G.bar? Це молода, яскрава дівчина, яка любить вести активний спосіб життя, вона не стоїть на місці і впевнено йде кар'єрними сходами. Крім роботи, вона любить подорожувати, займатися саморозвитком і підтримувати себе у хорошій фізичній формі. Вона захоплюється модою і розуміється на модних тенденціях. Її середній вік 20-35 років, але навіщо обмежуватися цифрами, якщо такою дівчиною можна легко стати навіть, коли тобі під 80. . Також ця дівчина відрізняється сміливістю, вона готова йти на експерименти та ризикувати. Але головне те, що вона цінує деталі: усмішки, особливий підхід, смачна кава та дух свята, який так важливий у моменти буденності. На таку клієнтку розраховано послуги G.Bar. Загалом формат б'юті-барів активно зайшов до України приблизно у 2014 році з Європи. Класичний бьюті-бар є форматом експрес-салону краси, де за 40 хвилин можна зробити укладання, макіяж і, наприклад, паралельно оновити манікюр, що дуже зручно. Такий формат став ковтком свіжого повітря для мешканців великих міст, які часто не вистачає вільного часу.
У більшості б'юті-барів клієнтам пропонують чай, каву, а іноді навіть алкогольні коктейлі, як у знаменитому Київському салоні Nails&Coctalis – першої мережі манікюрних салонів із повноцінним баром в Україні. Редактор видання The Devochki Ліза Балагура встигла оцінити цю послугу. У статті вона поділилася своїми враженнями про б'юті-бар.Редактор у манікюрному салоні: Nails & Cocktails – The Devochki. За словами автора, у салоні немає жодного гостя, хто б не оцінив послугу безкоштовного бару. Ті, хто приїжджають вранці або за кермом зазвичай п'ють каву, чай, а ближче до вечора популярнішими стають алкогольні напої: вино та коктейлі. З найпопулярніших є Апероль, Мохіто, Космополітан, Піна Колада і навіть Віскі сауер. Клієнтка була приємно здивована не лише коктейльною карткою, а й професіоналізмом робітниць салону.
У G.Bar теж можна побалувати себе, влаштувавши зустріч із подругами під келих Martini. Крім випивки в салоні є ціла кав'ярня з фрешами, смузі, чаєм та 19 видами кави, включаючи напої на рослинному молоці. Якщо ви загорілися ідеєю відвідати свій перший бьюті-бар, але не можете визначитися, чи коштують їхні послуги своїх грошей, можете почитати ревью на G.Bar від реальних клієнтів на цікавому сайті Review.about, перейшовши за посиланням0 негативних відгуків про G.Bar за липень 2021 року (reviewabout.me). Крім чесних оглядів на послуги салону на сайті можна переглянути відео-огляди від топових українських блогерів у форматі каруселі, а це набагато швидше та зручніше, ніж шукати їх окремо за соціальними мережами. Якщо ж ви не любитель довгих текстів, а вам потрібно швидко отримати відповідь на запитання від клієнта салону, але вам ніяково писати незнайомим людям в Інстаграмі, для вас є хороша новина: ви можете скористатися спеціальним чат-ботом від сервісу Ask.direct, перейшовши за посиланням Не читайте відгуки про «G.BAR», спілкуйся з реальними клієнтами в Ask.Direct!. Це на перший погляд стандартний месенджер, але за фактом це ціле ком'юніті. У супер зручному форматі ви можете листуватися з діючими клієнтами, як G.Bar, так і інших салонів та отримувати всю потрібну інформацію в один клік. Тепер вам не потрібно фільтрувати профілі салонів в інтернеті, адже все є доступним на одній платформі.
Віддати належне втіленню мрій багатьох українок у життя варто засновницям мережі салонів – Сабіні Мусіній та Лері Бородіні. У своєму свіжому інтерв'ю для видання Folga Сабіна поділилася думками щодо свого успішного проектуСабіна МУСІНА, G.Bar: "Я поганого не пораджу - завжди обирайте себе!" | Інтерв'ю від онлайн-журналу Folga'. За словами Сабіни, ні вона, ні її близька подруга і за сумісництвом співзасновник бізнесу Лера ніколи не мали жодного відношення до б'ють бізнесу. Але незабаром, після того, як Лера вирішила розширити свій існуючий бізнес з орендою суконь Oh my look їм на думку приходить ідея про заснування ідеального салону краси. Спочатку салон мав називатися Girls beauty bar, але потім назва скоротилася до G.Bar. Лера спочатку була крутим маркетологом, а Сабіни за плечима стояло юридичну освіту. Через війну ролі було розподілено так: Лера займалася просуванням, а Сабіна підбором команди. На питання про філософію бренду та відмінність G.Bar від інших салонів краси Сабіна відповіла, що до цього питання вони поставилися дуже серйозно. Дівчата одні з перших узвичаїли поняття клієнтоорієнтованості. Вони почали будувати lovemark до того, як це стало мейнстрімом. І цей підхід окупився, адже головна філософія бренду – щиро любити та розуміти свого клієнта. Сходіть та переконайтесь у цьому самі.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:14
14 квітня
13:47
14 квітня
13:45
14 квітня
13:16
10 квітня
13:08
10 квітня
live comments feed...